Få en objektiv vurdering av dagens markedsplan
Som leder har du helt sikker mange baller i luften. Og markedsføring er kanskje ikke det du vil bruke mest tid på, men det er viktig at det dere gjør har en plan og gode mål.
Vi har utarbeidet, jobbet med, gitt vurderinger av mange tusen markedsplaner gjennom årenes løp. Nå kan du få en profesjonell vurdering av markedsplanen din, så vet du om dere følger med, og har rett type mål.
Vi gir deg en ærlig, faglig vurdering slik at du kan være trygg på at markedsføringen bidrar til selskapets langsiktige mål.

Hvorfor bør du ha kontroll her?
Risiko for arbeid uten mål
Uten rett kompetansen kan det være vanskelig å vite om markedsføringen faktisk påvirker bedriftens mål. Og hvis markedsplanen ikke tar med gode mål og målepunkter kan det være vanskelig å vite om vi jobber rett.
Ikke knyttet til bedriftsmål
Planer som ikke er knyttet til konkrete mål har lav sannsynlighet for å bidra positivt til å nå målene. Derfor ser vi på hvordan markedsplanen er lagt opp for å støtte målene bedriften har.
Vanskelige spørsmål
Du ønsker kanskje ikke å stille for mange spørsmål til markedsføreren din av frykt for å virke kritisk, men du trenger trygghet i at investeringen gir avkastning.
Få en objektiv gjennomgang
Vi gir deg en objektiv, uavhengig vurdering av markedsplanen din fra en ekspert. Du får klare svar på om strategien er solid, eller om den trenger justeringer for å jobbe mer effektivt for å nå målene bedriften har.


Lurer du på noe mer?
Hvordan fungerer dette?
Dette er en tjeneste hvor en markedsføringsekspert går gjennom markedsplanen din og gir en objektiv tilbakemelding.
Dette kan være alt fra en enkel vurdering av om planen er på rett spor, til en detaljert gjennomgang med konkrete forbedringsforslag.
Hvorfor gjør dere dette?
Jeg skal være helt ærlig, det er 3 grunner til at vi gjør dette.
1. Som du sikkert forstår, så er dette ofte inngangen til en prat om markedsføring, og en del av de vi gjør dette for ender opp med at vi får muligheten til å hjelpe mer, men det er ikke på noen måte et kriterie for å benytte tjenesten.
2. Det er god trening å øve på å ta inn informasjon, analysere og evne å formulere en verdifull tilbakemelding. (så det er litt egoistisk egentlig.. men det gir god trening, både faglig og mentalt.)
3. Det er et positivt bidrag i verden. Det høres kanskje dumt ut, men vi mener det er viktig.
Hvem kan ha nytte av dette?
Tjenesten er designet både for daglige ledere som ønsker en vurdering av selskapets markedsstrategi, og for markedsførere som ønsker en objektiv, faglig vurdering av arbeidet sitt. Daglige ledere får trygghet i at markedsføringen er på rett kurs, mens markedsførere kan finjustere strategien for bedre resultater.
Hva trenger jeg å gjøre for å få vurdert markedsplanen min?
Det er enkelt!
Du laster opp din markedsplan via skjema på denne siden og svarer på noen korte spørsmål om selskapet ditt og målsetningene dine.
Deretter vil vi gå gjennom planen og gi deg tilbakemelding basert på den informasjonen du har valgt.
Hvor lang tid tar det å få en vurdering?
Tiden det tar å få en vurdering avhenger av hvor mye pågang det er, og hvor omfattende markedsplanen din er. Vanligvis kan du regne med en initiell tilbakemelding i løpet av 3-4 arbeidsdager, mens en mer omfattende vurdering kan ta en uke++