Webinar

De 2 viktigste tallene

Dette webinaret viser deg de 2 tallene du må ha kontroll på som markedsfører for å gjøre den beste mulige jobben innen markedsføring! Disse 2 tallene er det viktigste du trenger å vite for å kunne gjøre en best mulig jobb. 

I dette webinaret får du blant annet:

  • Gjennomgang av LTV
  • Gjennomgang av CAC
  • Vi ser også på eksempler, hvordan du kan tenke for å få mer kontroll

Det finnes mange måter å vise verdien på hva vi som markedsførere leverer, men om du har kontroll på LTV og CAC så kan du mest sannsynlig ta bedre avgjørelser og vise mye mer verdien av det som leveres.

2 viktigste tallene - gif
Problemstilling

If ønsket å bli flinkere på å være mer synlige og interessante i sosiale medier, særlig på LinkedIn.

Vi prøvde også å finne noen som kunne hjelpe oss med dette som hadde en mer underholdene tilnærming enn mange av de "vanlige" som er der ute.

Løsning

Hallgeir har laget et spesialsydd opplegg hvor han gjennom «forelesning» og oppgaver har hjulpet oss å bygge kompetanse og selvtillit gjennom et bra opplegg over flere måneder.

Det har vært faglig bra, i tillegg til at hans direkte kommunikasjon og humoristiske stil gjør at deltagerne har både ledd og lært.

Resultat

De som har deltatt på opplegget har blitt mer utadvendte på sosiale medier, de har postet innhold, fått sterkere profiler og vi har hatt det gøy mens vi har lært. Det har vært stor økning i synligheten til deltagerene på sosiale medier og vi har blitt sett av flere enn før.

Lær

Hvor mye bør du bruke på markedsføring?

EBOOK

Sørg for å sikre dataen din med Google Analytics 4

Den 1. juli 2023 slutter etter planen alle standard Universal Analytics-kontoer å behandle nye treff 
 
Det betyr at du må (bør) ha på plass GA4 ASAP! 📆
 
- Få step-by-step guiden til hvordan komme i gang med GA4 her!
Last ned GA4 guiden

Få med deg nyhetsbrevet "Markedstips fra Hallgeir"

Jeg hjelper markedsførere å bli bedre i jobben sin. Jeg deler av mine råd og oppdagelser og gir deg ukentlig påfyll. Hver mandag morgen. (nesten..) går det ut nyhetsbrev om det siste jeg har tenkt på rundt markedsføring, teknologi, entreprenørskap og kreativitet.