Last ned sjekklisten herHvorfor skrive denne lista?

Det er ikke alltid lett å ha full kontroll på effekten av markedsføringsaktivitetene, denne sjekklisten hjelper dere å få kontroll og hvordan dere raskt kan dokumentere resultatene av aktivitetene dere gjør. 

Hver dag snakker jeg med markedsførere, markedssjefer og bedriftsutviklere om det å ikke ha helt kontroll på tallene. Som leder av et markedsteam eller ansvarlig for veksten i en bedrift som bruker digital markedsføring for å oppnå målene sine, så er det din oppgave å vise hvilke resultater aktivitetene deres har. 

Jeg har satt sammen en sjekkliste for deg som føler du mister litt kontroll noen ganger, denne sjekklisten viser deg de 9 målingene du må ha kontroll på dersom du jobber i en markedsavdeling, er markedssjef eller har ansvar for digital markedsføring og sosiale medier.

HG Golden Jacket (1)

Hva sier kundene våre?

6125dac26b2294edbb189169_camilla
Camilla Hove
Daglig leder - Hove Plantesalg

"Vi har brukt Vecora i mange år og er svært fornøyd med det de har å tilby. Vi har innimellom også prøvd andre aktører i tillegg, men ender alltid opp tilbake hos Vecora og i dag styrer de hele vår markedsplan.

Det vi liker med Vecora er at de er pålitelige og leverer det de lover, de er kreative og løsningsorienterte. Fleksibilitet er også viktig for oss da mye kan endre seg gjennom en hektisk sesong.

Hos Vecora følger de opp, tilrettelegger og styrer annonseringen der den gir best resultater.

Må også nevne prikken over i’en, de er en fantastisk kjekk gjeng å samarbeide med! Terningkast 10."

 

1677768055147
Svein Henrik Hansen
Salgsdirektør FINNJobb

Vi engasjerte Vecora og Hallgeir Gustavsen i forbindelse med kompetanseheving på LinkedIn. Hallgeir leverte praktisk, nyttig og lærerik innsikt om LinkedIn.

 

Få tilgang på listen 9 målinger du bør ha kontroll på